Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 15:14, 03 Mar 2012 Temat postu: Krzywa przejściowa |
|
|
Powiedzcie mi czy tylko mi się wydaje czy przy obliczaniu przechyłki (pkt 1 z tablicówki) po sprowadzeniu wszystkich jednostek do m i s, pierwszy człon jest w (m/s^2) a drugi w m...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
OlekG
Grupa II
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:27, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
czyli znowu nie warto robić?
a juz prawie zaczałem:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 12:28, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No dobrze by było, zeby ktoś to jeszcze sprawdził, bo moze ja cos mieszam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew
Grupa II
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:39, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co ja obliczyłem.... to pierwszy człon mam (km/h)^2/m a ten drugi człon po skróceniu wychodzi w m...o ile o to Ci chodziło...
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 12:43, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak o to mi chodziło I co z tym fantem zrobić??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew
Grupa II
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:48, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
no nic..;D wstawiasz odpowiednio w takich jednostkach....
V - km/h
R - m
S - mm
g - m/s^2
adop - m/s^2
wg mnie oczywiśce..;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sandra
Grupa III
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:10, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
tja... tylko wg ciebie...i sam z jednostkami walczyłeś, yhy...zapamiętane! o!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sylwia
Grupa I
Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:21, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Byleś blisko Andrzeju;P Według Dz.U.1998.151.987 - Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie
s powinno się wstawiać w m
a reszta się zgadza;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 15:32, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w ID 1 jest w mm, ale chyba faktycznie ma byc w m, bo wychodzi mi ujemna wartość
Ostatnio zmieniony przez cisolka dnia Nie 15:38, 04 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
OlekG
Grupa II
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:40, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ten spór wymaga wyjaśnień propnuje nic nie robić;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 15:56, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To jak juz rozkminiliście jeden wzór, to w dalszych wzorach róniez podstawiamy w różnorodnych jednostkach??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sandra
Grupa III
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:54, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
i chyba powinna wychodzić ujemna wartość (hmin)
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 18:51, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dlaczego to wszystko jest zawsze takie zagmatwane??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrew
Grupa II
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:47, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Muuuuuu....;D bo to zajęcia z dr. Olmą...;D nic nie może być za łatwe..;p ja mam racje "m" ma być w milimetrach..;D a jak zrobicie inaczej będziecie mieli źle..;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
cisolka
Grupa I
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 21:55, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I wtedy dziekana :p
|
|
Powrót do góry |
|
|
|